Do startu Horského maratonu zbývá  sekund.
Domů > Trénink, Trénink, Trénink > Chcete absolvovat naše běhy a mít lepší fyzičku?

Chcete absolvovat naše běhy a mít lepší fyzičku?

26.10.2009 | Přečteno: 1,011× Napište komentář Přejít na komentáře

Sledujte náš nový seriál pro začátečníky, kteří chtějí absolvovat jak Silvestrovský běh tak Horský maraton. Po splnění aspoň poloviny našich tréniků, budete mít lepší fyzičku, udržíte si hezkou postavu, dobrou náladu a pocit, že děláte něco pro své zdraví. To všechno si můžete splnit tím, že začnete běhat. Začít můžete kdykoli, v každém věku, nikdy není pozdě. A co všechno běháním získáte?

Promění se vám psychika, budete spokojenější, vyrovnanější, po každém běhu budete mít dobrou náladu a skvělý pocit, že jste pro sebe udělali něco dobrého.

Zlepší se vám fyzička a váš zdravotní stav. Budete bystřejší, protože pokud budete běhat v přírodě mimo dopravní ruch, budete zásobovat organismus zvýšeným přísunem kyslíku a vy se nabijete životní energií.

Běhejte pravidelně a po třech měsících už budete běhat zlehka, kondička se vám zlepší a vy se budete moci vykašlat na dietu, pokud budete jíst zdravě, tak zbytek přebytečných kalorií běháním snadno spálíte. Tuk v těle se vám začne měnit na svaly. Zvětší se vám  množství enzymů odbourávajících tuky.

Běhání zvětšuje váš obrat kyslíku o 25 procent po celý den. Znamená to, že i když se vrátíte z běhání, tělo bude nadále spalovat tuk. Vy pouze potřebujete každý den nahodit váš stroj na spalování dalším běháním .

Po několika týdnech běhu se v těle začne probouzet centrum instinktu, Tělo samo začne vyžadovat zdravou stravu a vy si tak nebudete muset dělat starosti s jídelníčkem. Nenásilně přejdete směrem ke zdravým potravinách, protože tělo si o ně řekne. Začnete tak postupně jíst automaticky správné, protože tělo začne požadovat díky běhu  více uhlohydrátů, bílkovin, ovoce, zeleniny, naopak méně masa, uzenin a tuků.

Běh posiluje srdce a svaly, vznikají i nové krevní cévy. Snížíte riziko arteriosklerózy, infarktu a mrtvice, posílíte imunitní systém, zlepšíte a zkvalitníte si spánek.

Při běhání se uvolňují endorfiny – hormony dobré nálady, které vznikají v mozku a proudí celým nervovým systémem. Budete proto cítit uvolnění, radost ze života, pohodu, štěstí a vyrovnanost. Běháním  můžete do těla dostat i dávku dalšího hormonu -serotoninu, což je antidepresivum na špatnou náladu, stres a deprese.

Pokračování za týden……

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>